Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, все крупно, зернисто, як самі перла. М. Гоголь

15.01.2025

Корисна інформація

До уваги студентів!

Щодо вирішення проблем, які виникають при придбанні СТУДЕНТОМ пільгового квитка на проїзд у ЗАЛІЗНИЧНОМУ транспорті

Пільгою при придбанні квитка на проїзд у залізничному транспорті користуються студенти ДЕННОЇ форми навчання. 

У разі, якщо при придбанні залізничного квитка студентом наявність в ЄДЕБО його студентського квитка не підтверджено, СТУДЕНТУ необхідно: 

1) записати час звернення для придбання залізничного квитка, місце придбання та технологічний номер квиткової каси (дізнатися у касира);

2) перевірити дані щодо наявності власного студентського квитка в ЄДЕБО на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка студентського квитка за даними ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-per-doc.html). Відповідальним за наявність (та/або коректність) даних студентського квитка в ЄДЕБО є навчальний заклад, що видав квиток. Тому для внесення (виправлення, у разі наявності помилок) даних квитка в ЄДЕБО студенту необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи;

3) крім того, у разі відсутності даних студентського квитка в ЄДЕБО, перевірити реєстрацію особи в базі (наявність особистої картки) на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка реєстрації фізичної особи в ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-stud.html). Відповідальним за реєстрацію особи в ЄДЕБО є навчальний заклад, в якому студент навчається. Тому для реєстрації студента в ЄДЕБО йому необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи.